lite allt möjligt

Få se nu vad har hänt

julafton så var jag ledig det var min sista dag semester dag efter jag och micke vaknade så gick vi till hans mamma efetr jag har avrit där ett tag så for jag till min mormor och morfar för att fira jul där
min kusin fick så himmla många julklappar fast det var ju som pappret och snörena som var mest intresantas tror jag hon är inte så stor än..



sakosäken hittade jag på coop när jag var me mamma där och skulle hjäla henne att hitta nå till julia

den 25/12 så började man jobba igen det kändes skönt att komma tillbaka till jobbet efter ca 2 vecker sem

så jag har jobbat och åter jobbat .. min mamma här har i Luleå men hon har kanske i morgon eller på tisdag

nyår så jobbade jag kväll 15-2130 men det belv till 7:30 för jag fick gå och jobba natt för en som skulle jobba natt blev sjuk så då ställde jag upp och fortsade jobba så man tjänade lite pengar då när det blev på kval =) jag skulle som bara hem och se på film för jag skulle jobba dagen efter så då blev jag ledig den dagen när jag gick och jobba natt .. jag hade jätte trevligt att jobba natt det vafr som ett tag sen jag gjode det



Idag så skulle jag fara och träna hade jag tänkt mig men jag var som lite öm i halsen så det får bli en annan dag =( så jag och mamma har varit en sväng på kyrkågården och tänt några ljusen sen så for vi till min kusin och myste lite med henne

Imorgon så ska man jobba kväll 16-2100 på tisdag med så det är sköna pass så då ska jag försöka hinna träna eller promenera om halsen skäns bätre



Mormor var tomten

ha det




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback