Lördag 23/1

Snart är denna månaden slut tider går så fort så man knapt inte hinner med ibland 

just nu så håller jag på att tvätta det är ju jätte kul eller så inte men man måste ju göra det annars har man ju inget rent att sta på sis till slut

så snart om nåra minuter så ska man ner i tvätt stugan igen försöker tvätta ofta så är det inte så mycke varje gång

inatt så har jag tänkt och dröm tillbaka till några år tillbaka vad man hade kul då för detmesta
jag saknar vissa från den tiden


Zandra har fåt en lite Tindra
Jenny har inte fått sin lilla bebis en men snart kommer den också. har flyttat från Luleå

det är några som jag saknar

fast man har fått några nya kompisar =) som jag tycker så mycket om
kan som inte glöma heller dom man har umgås med förut som man har fått tillbaka kontakten med =)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback