Torsdag 21/1

skit vad skön ansiktbehandligen var så nu har man också ny noppade ögonbryn och fått färg på dom och ögonfransarna=)

efter det skulle jag som sakt och träna när jag kom på inpuls så märkte jag att jag hade glömt tränings skona hemma så jag fick fara hem jag hade som sakt stövlar på mig så man kan ju inte träna i dom hehe det hade set allt för roligt ut ...
så man for hem och hämtade dom så var man och träna det skäns skönt att vara igång igen men träningen igen efter alla helger och sånt..

jag och älsklingen var på BIO i går den var jätte bra längtar på att dom andra filmerna ska komma

imorgon hade jag tänkt att gå på en promenad=)

idag har jag lagat lax, hemma gjord potatis mos och rivna moröter muss muss så gott

få se om det blir någon ut gång i helgen det hade varit trevligt det var ju som ett tag sen jag gick ut och man är ju ledig så hör av er om det ä någon som vill hänge med mig




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback