helgen

ihelgen så har jag jobbat och jobbat inte så mycke annat

idag så har jag varit en sväng till Lillsa (mickes mamma) sen så for jag hem och hoppa i ett par andra kläder så for jag till stordehen och mötte upp zandra där vi käkaade och prade sen så for jag in på ica maxi och köpte lite kyckling som dom hade biligare så nu har man massa kyckling och fisk i frysen som jag ska leva på tills det tar slut ska bara köpte lite sallad, feta ost och sånt imorgon så jag har 

tog en snabb solning inna jag for hela vägen hem så ska snart hoppa in i duschen

Saknar min underbara älskade micke han är det bästa som har hänt mig han gör mig så himla lycklig =)

nu är det 9dagar tills han kommer hem och lilla jag fyller år om 9dagar med =)


Imorgon får jag se vad jag ska hitta på en sak vet jag alla fall sla kolla upp en sak till micke tills han kommer hem så han kan fixa det när han kommer om det är nå för han

ha det bra




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback