less

är så less
allt går bara fel plus att jag är så less på jobbet undra vad man ska hitta på
är sugen att byta till nå annat men vad ??
eller kanske plugga men vad ??
vågar mna släppa tryggheten ???
har vi råd om jag ska byta jobb eller plugga??
är så less på lägenheten också
är så less på att ingen kan ställa upp när jag vill byta eller vara ledig ingen kan ge igen efter alla  gånger man har butt med folk ska nog sluta ställa upp på jobbet
är så less på att få så dålig lön för det man gör och sliter



så skönt
snart kommer älsklingen hem (torsdag kväll)
semester (fredag efter 14:30)
ska ut och käka på fredag med min underbar älskade micke =)

längtar så mycke till så många saker som är hemliga dom som känner mig vet vad =)=)=)=)


nu ska jag se lite film sen så vlir det att läga sig och sova så man inte sover bort hela sin lediga dag imorgon



ha det så bra




Kommentarer

Fan Nina du får sluta vara så jävla snäll på jobbet. Alla är tyvärr inte som du! Ta fram egot i dig :)


Kom ihåg






Trackback