lite vad som har hänt dom senaste dagarna

min underbara älskade micke var hemma mellan 13/7 kväll-19/7 morgon
fick mycke fina blommor av han på dagen av blombud på dagen på min födelsedag mycke fina





onsdag så for vi in till stan en sväng och kollad elite på kläder och jga fick min ena prisent av han ett prisentkort på Gina vars jag för det mesta köper kläder när gör det=)

hittade det här av prisentkortet när jag var en sväng på stan med HELENA när micke hade farit och jobbat igen. fast det fins kvar lite pengar på det =)





här är lite av prisenterna jag fick på min födelsedag tack så mycke

*prisentkort Gina & Hm
*pengar & pengar
*bio biljett
*kläning
*Blomma i kruka
*Blombukät med blombud
*tvål
*lotter
*Lulekalaset hel helg

*det var säkert nå mer fick så mycke är så glad av alla prisenter jag fick


det blir en tung helg fast mycke kul kommer hända då jag jobbar en sväng på hotellet lördag söndag så fredag lördag så är det Party med brudarna =)



Torsdagen den 15/7
så var vi på svartöstand och sola lite mycke skönt men lite mycke fiskar i vattnet




tvättade lite kläder medans vi gjode oss iårdning för att åka och käka på Waldorf






här är en kläning jag är super nöjd med tack HELENA att du sa att jag skulle köpa den




på Vero Moda nrä jag har den på mig plus mina svarta höga sommar skor från Din sko då känner jag mig mycke fin =)


dom senaste dagarna så har jag jobbat och jobbat sen micke for tillbaka till stockholm och jobba är Ledig först på onsdag den 28/7 då ska jag inte jobba har jag bestämt har inte varit ledig sen 16/7

var ledig 13/7 , 14/7 bytt med en för att få var ledig så jag jobbade 19/7 åt henne ,15/7 så fick jag en sem dag på ren tur
innan dom dagarna så hade jag väl kanske jobbat nästan i 2 veckor i sträk ..



det här blev ett lång inlägg med mycke bilder
det kanske kommer mer bilder imorgon om jag och Helena och kanske Jessica ska på Bilbingo så ska jag ta med mig kameran

Älskling kommer hem på TORDAG 29/7 på kvällen och far MÅNDAG 2/8 på morgonen innan jag ska och jobba på hotellet

har SEM från 2/8-15/8 fast jag har ledig helgen innan 30,31/7 & 1/8

ska se klart en film jag borjade se igår ska upp och jobba imorgon på hotellet kl 9 fast ska vara där lite innan så jag kan hjälpa Helena och göra iordning listorna till alla som ska städa hade jag tänkt


ha det så bra




Kommentarer

Varsågod, jag tyckte klänningen var superfin på dig :)


Kom ihåg






Trackback