Torsdag 1/7

nu är det bara 12dagar tills lille jag blir 22år ..

idag så har jag jobbat mellan 7-16 vi 17 tiden så kom dom med sängen så nu har man rivit bort all plast och sånt och lagt ner den i sängramen har snabb bäddat den
den blev lite hög jag får nästan hoppa upp för att komma upp



synd man inte har älsklingen hemma så man hade kunnat invida sängen hehe men det får vi göra när han kommer hem

har pratat med han för en stund sen och det gick bra och jobba har bara fåt en liten bulla och ett litet skrapsår är så himla glad att han har fått jobb =)


har varit ut på en proemad med Helena en sväg på skruholmen sen så gick jag hem och duscha så man är ren när man ska lägga sig i sängen tur att man jobbar kväll imorgon så man inte råkar försova sig för att man får sova så gott igen

har gått ner 2,5kg till och tappat 2cm i midjan och ca2cm på låren så det är åt rätt håll alla fall är glad
som Zandra sa 2,5kg som inte ska komma tillbaka så säger jag med




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback