ojj ojj säger jag bara

Hehe

vet inte om jag ska skratta eller gråta

det är väl inte så svårt vad jag vet alla fall
men det var väl inte så viktig i slut ändan verkar det som



----------------------------------------------------------



jag har varit och bowla idag på tuna med Mamma,linda,ove

jag vann =)
fast Ove säger att han vann men han gjode ett kast mer en mig så det om man räknar när alla gjode lika många kast så VANN jag hihi


_____________________________


jag är mycke glad att jag har dig vännen är så lycklig att jag har dig plus mina anda underbara vänner

jag tänker tillbaka itiden så då verkar det som vissa inte har ändras någon ting men dom får väl vara som dom vill vara det är okej med mig att dom är så


jag är mycke mycke glad att jag har växt upp och mognad alla fall...



till nå annat så var jag och mamma hos mormor och morfar igår gissa vem som var där ??

lilla julle var där och vi myste så himla mycke man fick en massa massa mysiga kramar och pussar av henne =)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback