äntligen

äntligen så har vi trådlös internät så nu behöver vi inte ha två kablar som går kors och tvärs så skönt jag har två mindre saker att snubla på plus det bästa är ju att det är ju finare och lättare och damsuga =)


så nu har man toappaper ända fram till sommaren ungenfär dom hade bilig toapappaer på öb så jag shoppade los på dom så man sliper köpa sånt på mycke mycke länge ..

snart ska man käka kycklig och ris min underbaar älsklning håller på att laga mat så den är snart klar =)


Mina blommer mår bra ensålänge och Zandras med så ingen har förlorat eller vinnit än..

vad skönt att det är varmare ut så man inte behöver hela garderoben för att gå utanför dörren så imorgon hade jag tänkt att gå till jobbet =) så det ska bli så himla skönt..




Kommentarer

Tack för baksidan på mobilen :)


Kom ihåg






Trackback