ihelgen som var

Fredag
så jobbade jag 7-16 sen så for jag hem och duschade och gjode mig iårdning för kvällen bus som jag,sofia och zandra skulle göra vi for och bowla på tuna det var himla kul jag vann faktigs men det bara tur det var ganska jämgt mellan oss alla tre =) sen efter vi hade bowla i en timme så for vi och käka lite god mat det var jättre trevligt det får vi göra om igen
bowla var det länge sen jag gjode fler år sen så det som är så kul borde man göra oftare och plus det kostar inte så mycke pengar heller =)

Lördag
 så jobbade jag mellan 7:30-12:30 sen så for jag på marknaden en snabbis möte upp helena och hennes syster där
jag köpte lite ny bakat bröd,varm rökt lax och så några rämmar =)  sen for jag hem och villade ett tag sen var det dags för middag hos Liisa fick fläskfile och potatisgratäng mums så gott

Söndag
har jag jobbat mellan 14-2130 annar shar jag inte gjort så mycke idag

Immorgon så ska man på stan en sväng med Zandra och så ska jag på PSI kl 11:15 så nu ska man sova




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback