Onsdag 24/3 mitt på veckan

idag så har jag skickat iväg några packet med posten som några att köpt av mig på tradera plus jag hjälper Zandra med att sälja några baby kläder där =) så sött dom kläderna är och små

har varit ut på en promenad runt skön och så har jag varit och köpt ett nytt batteri till min steg räknare för nästa vecka så har vi en steg tävling på jobbet så nu blir det hårt körning plus att man blir peppad alla fall jag blir det =)

har lagat fisk och hemma gjort potatis mos som det blir till middag ska snart in till stan och träffa Helena en snabbis och ge henne sina ljus som hon beställde av mig när jag hade mitt egna först ljus party
ska ta med mitt schema så får hon ta och bestäma sig när hon vill ha ljus party så jag får ha mitt fösta ljuspart his någon så man kommer igång =)

igår så var Zandra på bus humör så vi hittade på lite bus och så for vi en sväng till Sofia och hälsade på henne en sväng

Snart så är min förskylning borta så då blir det TRÄNING igen =)

snart ska man ta fram cyken så man kan cykla när blir slö en att ta bilen som man göra nu så då för bilen stå på parkeringen



Till helgen så  blir det sommartid så då ställer man fram klockan en timme




Kommentarer

Bra där Nina med sommartiden. Haha jag hade aldrig kommit ihåg de...=)


Kom ihåg






Trackback