5 maj

just nu så sitter jag och käkar tantens speciall kött soppa mycke god men varm så jag skriver ett inlägg medans det svanlar
har varit på stan en snabb sväng var och köpte fias och morfars present så nu är det gjort

snart börjar halv åtta hos mig som jag ska ligga och titta på  sen kommer det lite annat på tven som man kan se på =)

imorgon så jobbar jag mellan 7-15 men har mötte mellan 13-15 så det blir ett skönt pass sen ska jag cykla till hertsön och fira morfar efter jag har slutat



HUR FAN SKA MAN KUNNA FÅ TAG PÅ ZANDRA????

 JAG FUNDERAR PÅ FREDAG NÄR JAG VAKNAR OM JAG INTE HAR FÅTT TAG PÅ HENNE SÅ TAR JAG BILEN ELLER CYKEN OCH FAR OCH KNAKAR PÅ DÖRREN OCH HOPPAS ATT HON ÄR HEMMA DÅ




Kommentarer

Haha vad söt du är :) Robin sa idag att du ringt som en tok men han har jobbat! Tindra är sjuk men blir hon bättre kan du väll komma hit på fredag? Jag har massor och berätta :) Puss

Såg din komentar på bloggen. Vi får ses någon annan dag för vi är inte så sociala nu när vi är sjuka. Ligger i sängen. TYP! Robin ska köpa en ny tele åt mig i morgon så jag ringer. KRam

Ja nina jag ringer dig så fort robin kommer hem..


Kom ihåg






Trackback