natten =(

Fy fan vilken natt har inte mått så här dåligt på mycke länge har som bott på toa i natt
jag jobbade till ca 20:30igår sen så gick jag hem la mig i sängen och såg på tv och jag hade gjort grillkorv,bröd,senap,ketsup och rosdad lök

kommer inte käka nåot sånt på mycke länge

före 00:00 så for jag och hämta min kille sen när vi kom hem så vände det i magen så då var det bara att spy och skita i mängder till slut fans det inge mer och komma då var jag helt slut skakig och frös som en dårre

( nu tror nu väl att jag har drukigt alkohol men det hade jag inte gjort )

skulle ha jobbat mellan 12:2130 ikväll men det blir det inte ska försöka vila och ta det lungt så man kanske orkar en delad tur imorgon så man inte förlorar så mycke pengar

nu ska jag villa ett tag
min underbara älskling är på väg på coop och köpa

Coca cola
nypponsoppa man gör själv
blåbärsoppa

det där är det ända jag är sugen på




Kommentarer

Stackars gummman, det där lät inge kul alls! Att du spytt o skitit i mängder :(


Kom ihåg






Trackback