Onsdag 19/5

idag så är det en månad tills min älskling fyller år så vad ska man ge han ??? hmm

idag så har jag jobbat mellan 7-16:30 fast vid 13:00 så for vi till sunderbyn och hade planerings dag till 16:30 vi lekte och grilla tyckte det var kul =)


har gjort illa lill tån så den är svullen och blå och tar lite ont men idag så har det blivit bättre jag kunde alla fall promenera runt skön men fick gå lite försiktig 

har varit på ica maxi och köpt Edwins födelsedags prisent passade på när jag görde älsklingen in till stan

nu ligger jag i soffan och myser med dannes och sara hund och ser på tv ..
ska gå ut en liten sväng snart så han får göra sina behöv ..


imorgon så ska jag jobba EXTRA på äldreboende 7:30-12:30  sen får jag se vad jag hittar på sen
någon som har nå förslag??




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback