Onsdag

idag har jag jobbat mellan 7-14:00 sen så for jag till Zanrdra och hämtade upp henne så for vi på storheden och köpte lite alkohol till lördagens mys när vi ska fira Sofia =)  med grillning och massa annat kul ...

sen så for vi och halda lite till lördagen så vi har lite klar

for hem till mig och hängde ett tag eller ett tagska långt tag blev det


jag och johannat har byt så jag är ledig från äldreboende på lördag men jag ska vara på hotellet på lördag börjar 10:00 slutar ?? när jag är klar men har sagt senast kl 16:00

så jag jobbar för johanna en annan lördag då hon ska flytta och då var jag ledig så då passade det så bra...


ska jobba i morgon mellan 13-2130 tror jag det var


nu ska jag göra mig lite klar för sängen och värma upp den till  min underbara älskling kommer hem hehe=)





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback