=)

I tisdags så gjode jag om mina naglar lite byte färg och dom filade till dom lite

så har såg dom ut föra gången

nu ser dom ut så här

 ska göra om dom mittan av december så fundrar på hur jag ska göra dom har ni nå förslag så hör av er

har hittat en bok för typ 2 månader sen och nu har jag börja läsa den och den är jätte bra tycker jag
jag fasnar som i den när jag läser och det tycker jag är mycke bra annars läger jag bara undan boken och inte läser den i alls jag måste fasna i den för att jag ska villa läsa i den mer och mer


har för mig att hon har gjort en till har hon gjort det ???




jag hoppass värkligen att vi får den där lägenheten skulle vara guld värt och det är på botten men det bästa är att man sliper lulebo dom kan fara någon stans åt helvete




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback