Det får ta och bli TISDAG

Har bokat tid för att göra längre snygga naglar har tid på Tisdag kl 11:00 längtar så till des =)

har jobbat 3st nätter nu i nattpatrullen och det är skit kul dom två första nätterna så var jag i stan och där tyckte jag det gick bra görde en sväng andra natten hitttade till några själv sen den tredje natten var jag i gammelstan där kände jag mig helt vilsen vet ingen gata där men det kommer väl eftersom är så himla glad att jag sa jaa när chefen frågade om jag ville till nattpatrullen


igår
tog det mest lungt efter jag hade vaknat till jag for och träna en sväng och sen så for jag hem och duscka och käkade lite så for jag till IA på kalas hon hade fyllt år

Idag
så var jag och min älskade micke och käka lunch på stan sen så for vi och köpte nya jobbar skor till han for sedan hem och tog det lungt såg lite på play tv på daton sen så for jag och träna en sväng kom hem och duschade
skulle fara till Hanna med Zandra och Sofia och dricka lite och dom skulle sen ut och jag hem till soffan var inge sugen att gå ut

så efter jag hade duschat och klätt på mig och sminkat mig skulle prisis göra håret klart så fick jag ett sms av Sofia att dom skulle fara till någon Erik i ale och sen fara ut på kroggen därifrån så det var bara ta av sig kläderna och ta bort sminket och slå sig ner i soffan med mina vindruvor och tända ljus

imorgon
så har jag inge planerat förutom att jag ska jobba natt från 21:15 -7:15

hoppas ni har en trevligt och mysigt fredag kväll 
det ska jag allafall försöka ha  




Kommentarer

Dags att uppdatera! :)


Kom ihåg






Trackback