=) & =(

Igår
så hade jag min sista dag eller kanske för ett tag på Midskogens  B äldreboende =( =)
fast jag är både glad och ledsen för jag trivs så bra med all personal där på midskogen men där fins det bara dag för mig och jag vill jobba natt så jag ska få tästa på att jobba natt i nattpatrulen =) så det ska bli hilma skoj
så på Måndag så har jag min första natt =) är lite nervös

efter jobbet igår så for jag hem och tog det lite lungt sen vid middags tid så blev det full fart då for vi och handla lite för efterrätten som vi ska ha idag sen så gjode vi den när vi kom hem och när den var klart så for vi till mickes pappa och var barnvakt åt hans små pojkar  sen när vi komhem så såg vi på en film eller jag kan väl inte säga att jag såg så mycket jag somnade i soffan efter ca 20min

Idag
så sov vi ett tag sen så bestämde jag mig för att gå in till stan och kolla om stadium hade mina tränings skor jag ville ha och det hade dom plus det bästa att dom var på rea så dom kostade 799kr istället för ca 1500kr och det var rätt storlek dom hade bara kvar just dom så jag hade turen på min sida idag =)

Ska på middag hos mickes mamma Liisa så vi har gjort en lite efterrätt till den
ska hoppa i duschen snart så man är ren och klar till middagen

har bestämt mig för att göra längre naglar igen fast inte lika långa som sist =)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback