gott =)

Gud så god maten var hos Liisa idag var potatisgratäng och fläskfile med sallad sen till efterrätt så var det pannacotta med vanilj i och apelsin glasyr på mums mums som min älskade micke gjode

ikväll så ska jag bara ta lite lite lungt ska se om man hittar nå och se på


Imorgon så ska jag på 1års kalas hos Tindra (Zandras lilla dotter )
jag och Sofia har köpt 2st fina prisenter åt henne =) ska ditt just före 13:00
sen så kl 16:00 så ska jag på Inpuls på ett PSI pass



det här bilden har jag hittat i en lägenhet  på hemnet tycke det var mycle fint dom hade målat




så här såg det ut i förgår när jag gick till jobbet

Det har blivit så kallt så imorgon ska jag gå ner till förrådet och hämta upp min vinter jacka
nu har man -2kg mindre fett som värmer kroppen har gått ner lite för fort dom senaste veckorna så det kan vara det också som gör att jag fryser lite mer




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback