Måndag 11/10

Idag så skulle jag på inpuls för att få ett nytt tränings schema men hon var sjuk som skulle hjälpa mig med det så jag tog en lite sovmorgon

vid 10 tiden så for jag in till stan för att möta upp Sofia vi gick och kolla vad stan hade för luncher att erbjuda så tillslut så hamnade på olivers det var mycke gott sen så gick vi en snabb sväng på stan efetr vi hade kolla på allt vi skulle så for till storheden för att hitta en fin prisent till lilla tindra och det gjode vi och vi hade väldigt kul medans vi sökte =)


idag när vi gick på stan så köpte jag 2st nya tränings byxor + 1s svart mössa


till middag så blev det kyckling gryta och ris med sallad

har varit på Inpuls och varit på ett pass sen så var jag lite i gymet efterråt

ska se på en film med älsklingen

så ni får ha det så bra ikväll för det ska jag ha allafall




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback