fan också

fan också nu har jag igen den där konstiga skänslan i magen som obehag som jag hade den natten jag jobbade med marcus i hertsön när jag spyde vid 03:00 tiden så jag for hem som tur så är jag ledig i dag vad är det med mig jag käkar knappt är ineg hungrig så jag tvingar i mig fattar inte att jag orkar stå på bena så lite som jag käkar och om jag tränar 4-5gånger i veckan på gymmet plus jag promenerar

som det ser ut nu så är jag snart och når min mål vikt =) har vägt mig idag på inpuls en sådär som ser muskler,fett och såvidare

har inte varit så ledsen idag haft det kan också vara på att jag har gjort någon som hela tiden
tränat bodypump i 1tim
varit förbi midskogen i ca 35min
hem och käka ca 1tim
sen ut på en lång promenad ca 3tim
var på stan en sväng i ca 50min
har damsugigt och plockat lite här hemma ca 1,30min
set på en film ca 1,40min
och den senaste tiden suttigt på FB och lyssnat på musik
nu ska jag lyssna på musik medans jag badar

sen så blir det att gå ut med skräpet



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback