lite om min träning

Igår så var jag på Cirkel träning skit så jobbigt det var tog ut mig totalt men det var mycke skönt efterråt =) fick beröm av han som hållde i det =) han sa att jag skämpade mycket bra och att det syns att jag har tränat mycket det satt mycket fint att folk ser att man har fått ny energi till träningen

idag så cyklade jag in med älsklingen när han skulle på jobbet så for jag och tränade i gymet idag blev det att springa 3,5 kilometer och sen lite styrke funderar på att ha en villo dag imorgon att man kanske baar går ut och promenerar för på Torsdag så blir det Bodypump med Lotta från jobbet

ska gå på inatt och jobbar 4st nätter i sträk  måste få in någon sprigning till för den 30/5 så ska jag springa vårruset som är 5kilometer

har fått lite matlust tillbaka ibland men det är forfarande att jag tvingar i mig för det mesta

om jag har villo dag med träningen på gymmet imorgon så funderar jag om jag ska fara och stor handla älsklingen får pengar imorgon så kanske inte allt är slut man vill ha men det ror på också när mamma slutar jobbet för hon har min bil

just nu så lyssnar jag på musik och ska snart ta mig ut på en liten promenad sen så blir det nog att villa lite i ett skönt bad innan jobbet ska gå till jobbet hade jag tänkt så om man orkar imorgon på morgonen så tänkte jag springa hem

måste köpa nya tränings byxor igen dom har blivit försmå eller är dom på väg att gå sönder för jag har använt dom så mycket



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback