Onsdag 11 maj

Idag så har jag varit och tränat kl 16:00 på Indoor walking






Indoor walking

Träningsformen har på kort tid fått stor spridning i Sverige. Alla kan träna Indoor Walking, det är en enkel och tillgänglig konditionsform som passar alla från den helt otränade till den som vill ha stor utmaning. Att träna Indoor Walking känns som att jogga eller gå i rask takt. Det är ett magnetiskt motstånd som följsamt svarar på kroppens rörelser. En är att du jobbar med både armar och ben samtidigt. Passen är 45-60 minuter med en instruktör som leder passet så du får ett variationsrikt och genomtänkt upplägg på din träning

tagen från INPULS

 

 

idag så har jag varit väldigt väldigt barn sjuk och varit lite ledsen här för mig själv här hemma jag är ju som det när jag är själv hemma eller när ingen ser mig som jag skrev i tidage medelande för någon dag sen

hoppas hoppas min lilla älskling kommer på det själv snart jag dör snart av längtan får så förhoppningar hela tiden att han säger att ska säga nu kör vi

jag drömmer om när han säger det =) det skulle vara den störrsta vinsten för mig finns inget annat jag önskar så här mycket som det

jag går sönder snart =( av längtan vill inte stressa han det här känns så himla svårt känner mig så himla kluven

 

känns dumt att skriva vissa sker här men någon stans måste jag få ut det orkar inet ha allt inom mig vill ju inte stressa han

är mycket på gymmet nu och ute och promenera för jag vill gå ner i vikt men också för jag måste aktivera mig så jag inte tänker på det hela tiden

lite bilder från Googel

 

längtar tills man tar ett sånt här test

tänk när man gär det här och få se sitt barn höra hjärt ljud veta att allt är bra

------------------------------------------------------------

*Mitt M vill jag gifta mig med

*Mitt M skaffa barn med

*Mitt M skulle bli en underbar pappa

*Mitt M är den finaste på hela jorden

*Mitt M får mig så lycklig

*Mitt M orkar med mig

*Mitt M är så fin person både på utsidan och insidan

*Mitt M har ett hjärta av guld

*Mitt M lär mig saker

*Mitt M vill jag bli gammal med

*Mitt M är den stora och ända kärlek för mig

*Mitt M är min prins på den vita hästen

----------------------------------------------------------------------------------




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback