NÄR ??

Är så jävla less på att dom där jävla p-pillerna inte funkar som dom ska har prövat 3 st olika sotter det blir llika dant med varje sort efter någon månad att jag blir överdrift ledsen så jag gråter hela tiden vissar det inte alltid på jag går in på toa,lägger mig och vilar,när jag är själv eller när min kille spelar dator eller när han är på jobbet tycker inte om när någon ser kan tillomed gråta för mig själv när jag går/cyklar/kör bil tilljobbet jag orkar inte mer vaar en lip sil gråter allså för inget ting tar allt så personligt när någon säger något plus jag får mellan blödningar hela tider och jag får min mens innan jag ska ha det typ hela tiden  har käkat p-piller i många många år så är så jävla less på dom
det som är jobbigast att jag käkar dom för min killes skull och inte för min egen för jag började med dom får att få mindre mens när jag väl hade mens men häldre har jag en flod i några dagar än att små skvätta hela tiden plus att skydda mig från inte bli med barn när jag var ungre

men nu så vill jag ha barn och det har jag velat länge jag väntar och väntar på min kille vill ha men han vill men han vill ha ett bra tillfälle och det där jävla tillfället kommer alrdig att komma för det finns inget bra tllfälla att skaffa barn man kommer alltid på nya saker man vill innan

jag vill göra mycket men om man har barn så får man bara planera lite det är inte baar att packa väskan och fara
som om han skulle få jobb någon stans så skulle jag komma efter men man kanske inte kan komma på ängång man ska måste hitta någon stans att bo och så vidare men jag skulle alltid komma efter för jag skulle aldrig hindra min kille att ta ett jobb någon annan stans eller någår annat jag kan flytta på mig med eller utan barn man ska inte hindra varan att uppleva någon dröm man har och så vidare

som jag alltid har sagt så ska man bara två om att skaffa barn och det håller jag för annars kunde jag ha lurat han för länge sen har som sagt velat ha barn i några år mest det har blivit mer det senaste 1,5året för många i min omgivning har barn,har just fått eller väntar och jag vill inte ha barn bara för dom har det jag vill för jag känner mig redo och har fått som ett hål i mig som inte blir tillförstäld

hoppas han bara inser själv att han det inte finns det bra tiillfälle

självklart är det bra att ha en slags inkommst och så vidare men man kan klara det fast ingen av föräldrana har jobb,utbildning,körkort och så vidare

dom flästa av min omgivning som har barn så har ingen av dom jobb eller en av dom jobbar lite eller dom har börjat plugga och så vidare

nu har vi två löner men så man behöver inte tänka när man köper någon så man köper en massa skit så vi skulle kunna leva på min mamma pengar för jag har jobbat så pass mycket så jag skulle få en del plus att man köper inget skit då och då tänker man lite innan man köper något men ändå skulle man inte leva på vatten och bröd

nu låter det som det är bara fel på han och det är det inte för det finns sakre hos mig som jag också skulle få arbeta på om man fick barn men sånt lär man sig med rollen

som jag kan vara väldigt orolig av mig och överdrivit rödd och lite  annat men sånt lär man sig eftersom
fast jag kommer alltid att vara orligt och överbeskydande person för jag är sådan men man behöver inte vara överdriven


JAG ÄLSKAR MIN ÄLSKADE KILLE SÅ HIMLA MYCKET
SÅ MAN SPRICKER HAN ÄR DEN FINNASTE PERSONEN SOM FINNS .HAN HAR FÅTT MIG ATT FÅ BÄTTRE SJÄLVFÖRTOENDE ATT TYCKA OM MIG SJÄLV SOM JAG ÄR.HAN FINNS ALLTID FÖR EN .NÄR VI JUST TRÄFFAADES SÅ HADE JAG LITE JOBBIGT DÅ FANNS HAN FÖR MIG FAST HAN KNAPPT TJÄNDE MIG MEN HAN STÄLLDE ALLTID UPP ÄNDÅ HAN HAR SÅ GOTT HJÄRTA AV GULD SOM SPRIDER SÅ MYCKET KÄRLEK.BLIR SÅ LYCKLIG NÄR AV HAN HUR HAN SER PÅ EN HUR HAN TAR PÅ EN HUR HAN PRATAR MED EN HUR HANS FINNS BREVID EN. HUR HAN LYSSNAR PÅ EN FAST HAN FÅR SÅR I SINA ÖRON FÖR JAG PRATAR SÅ MYCKE. HUR HAN FINNS NÄR JAG ÄR LEDSEN HUR HAN FINNS NÄR JAG ÄR ARG HAN LÄSER MIG SOM EN ÖPPEN BOK OCH DET ÄR JAG JÄTTE LYCKLIG JAG ONSKAR BARA ATT JAG OCKSÅ SKULLE KUNNA LÄSA AV HAN LIKA BRA SOM HAN GÖR AV MIG
FINNS INNAN ANNAN SOM ÄR SÅ FIN,ROMANTISK,GLAD,KÄRLEKS FULL,ROLIG, OCH SÅ VIDARE
ÄLSKAR HAN SÅ MYCKET SÅ JAG SKULLE KUNNA DÖ FÖR HANS SKULL BARA ATT HAN HAR DET BRA

HAN ÄR MIN PRINS PÅ DEN VITA HÄSTEN

SKULLE JAG FÅ VÄLJA MELLAN FLERA FLER MILJARDER ELLER NÅGOT ANNAT SÅ SKULLE JAG HÄLDRE VÄLJA HAN OCH BO PÅ GATAN FÖR HAN GÖR MIG SÅ HIMLA LYCKLIG







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback