bebis kläder

Svar på en fråga
jag är i vecka 19 (18+0) =)

min älskade kille hjälpte bära ut allt till tvättstugan innan han cyklade till jobbet i regnet så jag håller allså på att tvätta har tvättat lite bebis kläder och nu håller jag på att tvätta våra kläder, handukar och så vidare



har lite som är nytt som jag har köpt på rean och sånt sen så väntar jag på lite mer kläder från tradera som jag har vunnigt =)

idag så ska jag inte göra så mycket mest ta det lungt efter tvätten är klar och ska göra lite middag med kyckling ska jobba i natt första av 1/4 nätter .

igår så kollade jag i en jultidning så där hittade jag lite sagor böcker och ramsor så dom betällde jag .

imorgon vid 15 tiden så ska vi till sunderbyn sjukhus och ta ULTRALJUD det ska bli helt underbart få se våran lila krabbat i magen




Kommentarer
» M

Grattis till graviditeten! =) men jag undrar varför du redan har köpt allt? spjälsäng, bilbarnstol, m.m. Om du bara är i v19. Du har ju massor med veckor kvar till 40. Ska ni ta reda på vad de är för kön på ul?

Spännande! VEt ni vad det blir? =)


Kom ihåg






Trackback