fota magen dag


Vecka 19+2 är jag idag =) skit vad tiden går fort den har växt mycke tycker jag sen förre veckan har fått lite hår på magen hehe

idag så har jag och älsklingen tagigt mest lungt tog en luten promenad sen så gick vi till hans mamma och satt där ett tag sen så gick vi hem så kom Danne och Sara med en familje pizza så vi satt och käka det och pratade en massa det var mycket trevligt


Imorgon så ska jag och älsklingen till BM kl 8:00 sen vid 10 tiden så ska jag in till stan och gå på försäkrings kassan och lämna in lite papper sen så ska jag luncha med Sofia sen efetr det så ska jag fara vars vi köpte bilen så kommer våra vinter däck som dom ska sätta på sen så ska jag hem och bara ta det lungt innan jag ska och jobba natt jobbar två nätter



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback