Hoppas hoppas

Idag så har jag sovit länge skit så skönt att sova :)
är helt underbart att sova när man är ledig för då sover jag och min älskade Micke samtidigt mysigt att lägga sig med varan och sen vakna av en som pussar på en :)

Efter jag lämnade min kille på jobbet vid halv två tiden så ringde jag till Jessica och kollade om hon var forfarande sugen att fara på arcus fynd marknad såg att hon hade skrivit vid tio att hon var sugen så jag hämtade henne och lilla Jack så for vi Nova hennes älsta dotter fick vara med sin pappa .
Vi fynda en hel del saker fast vi kom ditt så sent så fanns det än då saker kvar :) men nu har man ont i fötterna dom har svällt lite :(

Har en kompis som vattnet gick på igår kväll dom for in igår men fick fara hem men läste på fb att hon har farit in Igen hoppas det blir BEBIS NU :)

Middags maten är just klart så ska käka lite mat





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback