mysigt

har haft en underbar dag idag eller klockan är efter 00:00 så det blir igår med min älskling vi sov länge på morgonen mysigt var det min älskling gjode mat så det blev pasta med korv gryta typ sen så gjode jag efterrätt som han hjälpte lite med det blev äppelpaj med vanilj sås vi hade några äpplen som inte var så bra så det blev paj har tvättat lite medans vi myste ner oss i soffan och såg på en film började se en film till efter den och då fick jag lite fotmarsas av min älskade micke så mysigt var det =) har myst på mest hela dagen han och jag =) senare idag så blir det att fota och mäta min så kallade lilla mage =) min lilla skrutt i magen den sparkar och lever om så mysigt att känna hoppas min kille får känna någon knuff snart när han håller handen på magen



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback