äntligen

nu är äntligen TJOCK teven,tv bänken och bordet borta från bebisens rum så mycke platts det blev ska städa lite där i morgon om jag hinner så bjuder jag på en bild på rumet och allt bebis saker som är där

har hämtat ut gratis boken från barnenshus i ef middagen var lite småt och gott ska ta en bild vad som fanns i

när jag var på barnenshus och stod i kassan så börja jag bara skratta lite lätt så såg jag två små pojkar kollade på mig så då kom jag på mig att jag skrattade så just efter jag slutade skratta så kom jag på vad jag skrattade åt det var bebisen som rörde på sig så mycke så det blev ett kiklande känsla =)

har vunnigt massor med kläder på tradera idag =)






snart går den här ut hoppas jag vinner den



har just snabb tvättat lite så jag har hängt upp massor med kläder här hemma det var bara handukar och underkläder som han bli tora





Kommentarer

Såklart jag kan :) Här kan läsa hur du ska gå till väga: http://linneaamandawikman.blogg.se/category/bestalla-bloggdesign.html



50:- extra för dropdown! :)



MVH Linnéa


Kom ihåg






Trackback