glad nyhet

För er som inte viste så väntar vi lite tillökning i våran lilla familj =)

har varit idag och hämta ut första gratis gravid boxsen från appoteket


fick det här i boxen



V13             V14

Min lilla mage växer och växer och brösten växer ocskå jätte mycke slutar väl på vattenmeloner när man amnar =) hehe

änsålänge har jag inte gått upp har gått ner nästan 4kg får hoppas att man inte går ner nå mer nu när man har börja kunna käka nu sen man måde illa fats jag mår illa ibland också men det är mest när det kommer konstiga dofter

Jag och min älskling är så himla lycklig att vi ska få en liten bebis

har varit och skrivit in mig och det gick bra jag måde bra och hade bra värden så det var mycket skönt =)

har fått en tid för att göra ultraljudet då vi är i vecka 18  längtar till des det ska bli så himla spänade


vi gick till hassler och gjode det här i vecka 13 =)


FRÅGA
ÄR DET NÅGON SOM VET VARS MAN FÅR ERBJUDANDE ELLER GRATIS SAKER FRÅN OLIKA STÄLLEN ???



Kommentarer
» Sara

Jag hämtade bara ut en box då jag var gravid med Cornelia och det var babyboxen från barnens hus: http://www.babybox.se/

Men du kan även anmäla dig på liberos hemsida och då maila till dem och säga att du vill ha en startväska, för det får man inte på sunderby bb.




Kom ihåg






Trackback