lite smått och gott =)



igår så vann jag ca 45 st plag paket för 20kr på tradera och vissa kläder hade kvar prislappen kvar så det ska bli kul när dom kommer vann lite annat smått och gott igår

har nyss varit och hämtat själsängen och lite annat smått och gott hos min kusin som har använt färdigt dom =)
ska kolla efter ett fint spjälsängs skyd för min kusin är en tjej så dom hade ett rosa men jag är ju ingen rosa tjej som ni som känner mig vet att jag inte tycker om rosa så jag måste kolla efter ett annat sen så vet man ju inte om man får en pojk

igår så var vi hos min älsklings mamma och käkade lite middag och hjälpe henne och sätta upp en ny lampa i vardasrumet


ojj ojj så bebisen rör på sig mycke i magen det är så hilma mysigt så nu ska jag och bebisen vila en stund tills vi ska till tvättstugan igen jag håller allså på att tvättar lite kläder ..



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback