ojj ojj fick ett gott skratt

har varit lite trött så det är däför jag inte har skrivit nå här

igår så när vi var och handlade mat på ica maxi igår så när jag gick ner på knä för att plocka upp lite skinka så kom jag inte upp det var som jag hade fått fast skruvade knäskålar så min älskade kille fick hjälpa mig upp så började vi skratta

snart så har man alla stora bebis saker man behöver sen är det dom där små flaskor,blöjor,kläder och så vidare

har som inte fått nå krämpor ännu =) känner mig bara lite stel och klumpis och magen bara växer oxh växer


tog den här 23/9


tog dom här igår 28/9

tycker det är stor skilnad kan inte få igen vissa jackor redan min älskade mage växer och växer så skönt för då mår den ju bra lila skrutten där inne i magen =)

har just varit ute på en kort promenad så nu i mina ben skäns det som två stora stolpar

ska käka lite mat sen så blir det lägga sig i soffan och se om det är nå på tv



Kommentarer
» M

Vilken vecka är du i?


Kom ihåg






Trackback