åkte in en sväng




vid 00.00 tiden i natt så åkte jag och älsklingen in jag hade kännt mig konstig hela dagen och det blev värre mot kvällen så vi bestämde oss att ringa och råd fråga fast det kändes lite dumt när man ändå skulle till bm idag kl halv 9 men hon jag fick prata med tyckte vi skulle komma in så vi for in dom la mig i en kurva  hjärtslagen var bra på skrutten hade någon samandragning när vi var inkoplad mitt blodtryck var okej
fick lämna urin prov som visades att jag hade lite protetin och vita blodkroppar i så dom tog lite blod prover på mig
fick sen gå med en läkare och göra ett ul och allt såg bra ut bra flöde i navelsträngen och fast bra med vatten hon uppskatade att skrutten vägde just under 3kg =)

så vi fick fara hem och sova man var lite trött när man skulle upp kl 8 för att hinna till bm tog med mig ett urinprov igen visade samma som på det i natt så dom skickade iväg det på koll
fick svar av proverna bm hade tagit som jag hade väntat på och dom visade helt okej så det skänns jätte bra att allt är bra förutom att jag sväller i vätska som en gris men det försvinner ju sen


tror lite mer av slemproppen gick nyss när jag var på toa =)


en bild när jag ligger inkopplad i en kurva

en mycket trevlig bm



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback