äntligen =)




var och duscha nyss skulle ta ett mysigt bad men jag ändrade mig men medans jag duschade så kände jag nå kletigt på vaden det verkar ha varit lite mer av slemproppen =)

idag så har jag varit hos bm glömde skriva tidgare att mitt st mått var på 39 cm
efetr besöket for jag hem och käkade frukos sen så kropp jag ner i sängen men älsklingen så sov vi någon timme till sen så var det tags att gå upp och käka lunch och sen vid två tiden så körde jag in han till jobbet
var hemma sen ett tag så prisis när jag tyänkte klä av mig och hoppa ner i ett bad så ringde Elina så jag for med henne på storheden där vi gick på rusta där hittade jag äntligen ett plast tyg som passar till barn stolen som jag tänkte klä om =)

så klä om stolen får jag göra någon dag vad kul det ska bli =)

efter vi var på rusta så for vi in till stan så käkade vi lite mat sen så gick Elina på appoteket och jag till Hafva och köpte Ias tviling pojkar som fyller hela 1år idag dom fick ett prisentkort där


så såg det ut det vi käkade idag så gott var det =)

nu ska jag göra något och käka och lägga mig framför tven och kolla om man kan se på något till älsklingen slutar



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback