en lung dag med fynd




idag så har jag och älsklingen sovit ett tag så skönt det var att sova och vakna av sig själv fast jag har inte sovigt så många timmar i strek har varit upp på toa en hel del inatt men det är ju inte länge kvar nu så men då kommer man ju vakan av andra saker men det är ju mysigare att ama ett barn och sånt en själv gå på toa 150 gånger på en natt

körde mamma till storheden så hon kunde hämta sin bil efter det så for jag på ica maxi och köpte lite men det gick inge snabb för jag fick massor med sammandragningar när jag gick där efter det for jag och hämtade familjepizza till mig och älsklingen som vi tog till middag så myste vi ner oss i soffan och såg på Arkiv x


både jag och älsklingen somnade till ett avsnitt Arkiv x


jag vaknade efter ett tag så kollade jag blocket så hittade jag en som la ut en Malm byrå en just en sånjag ville ha baar för 200kr som tur ville han bli av med den snabb för det var en innan mig som hade ring och skulle fundera men jag ville ju ha den så han sa fört till kvar så det blev VI =)


nu sitter jag och funderar hur man ska möblera om i bebisens rum får ta och rita några skiser och visa älsklingen sen så får vi bestäma

kl 18:00 så skulle jag till Ia hon skulle ha en som kom och hade ett hem party med underkläder men jag somnade som sagt på soffan med älsklingen efter maten får kolla med henne sen hur det gick

funderar om man ska värma lite pizza börjar bli hungrig igen och slå på något att se på



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback