Känns som man är i en dröm




Ibland tror jag att jag är i en helt underbar dröm att man ska bilda familj och och att man har en helt underbar man men det är ingen dröm det är min verklighet är så helt lycklig =) det bara spriter i kroppen av lycka tänk att man kan ha sån tur att hitta den här underbara mannen som tycker om en också det är ju helt fantastigt och att vi snart mycket snart får någon som är så underbart vackert som vi har skappat båda två som ingen kan ta i från oss kan som inte fatta att det är sant


har gått och blivit lite förskyld snordig och ont i halsen så på nätterna så ligger jag och hostar medans jag sover eller så vaknar jag av hur mycket jag hostar =( men som tur är det på bättrings vägen har som ingen lust att vara förskyld på förlossningen


idag så var jag på sunderbyn sjukhus på informasson om förlossningen, hur man ska gå vissa tider, vad som ingår och så vidare men jag visste allt redan men det var kul att komma ut och så gick tiden ganska snabbt

idag så var jag och hämta plast frottet hos mamma som hade kommit från cellbes hela 5m som jag ska klippa i två st remsor imorgon och lägga i sängen sen så när skrutten har kommit så ska jag klippa dom i minder bittar så man kan lägga i vaggan,barnvagnen och spjälsängen


idag har jag kännt ännu mer tryckade neråt lite bränande känsla har det varit och har känt som förut när man var påväg att få mens  BF 10dagar =) inga förvärkar idag men några samnadragningar har man haft =)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback