Skit nu är det inte länge kvar




Efter jag var och lämnade älskling på jobbet han började kl 11:00 idag så var jag så trött när jag kom hem så jag somnade nästan medan jag käkade frukos jag la mig och sov efter jag hade käkat klart sov i hela två timmar mycket skönt men när jag vaknade så var jag så kissnödig så jag kom knapp upp från sängen plus jag kände att en nysning var på väg

när jag nyser och hostar så kan jag inte riktigt hålla tätt =( jag hosar och nyser som jag vore en jätte plus nu trycker ju skrutten på också så det är lite svårt att klippa igen

skulle inte bli förvånad om vattnet går när jag hostar eller nyser

när jag vaknade så stekte jag lite potatisbullar som jag hade lingon syld och rivna morötter till mums så gott =)
så såg jag på lite Big Brother och några arga snickarna

har för en stund sen damsugit våran lägenhet så nu är den borta från skräp får se om min rygg pallar och skurka annars får jag eller älsklingen göra det imorgon
har slagit på diskmaskinen men det får han töma imorgon magen är så stor så jag når knappt att ställa in sakerna och det är jobbigt för svanken att böja sig ner hela tiden

SKIT VAD MIN MAGE KLIAR IDAG blir snart tokig jag smörjer in med olja det hjälper för stunden sen så börjar det igen lite svårt att inte klia tillbaka speciellt när jag sover då är jag där och river ibland


IDAG ÄR DET 13 DAGRA TILL BF FÅR SE NÄR SKRUTTEN HAR TÄNKT ATT KOMMA UT



Kommentarer

Åh det är inte långt kvar nu!


Kom ihåg






Trackback