Startar ej :(





Sitter i bilen utanför gb glass och väntar på att mamma ska sluta hennes bil allså min gammla skrutt ville inte starta i morse i kylan plus mammas p stolpe verkar ha gått sönder :( så det är ju Inge bra när det är mer en 20 minus ute huva så kallt

När jag är inne så är det som jag är i en bastu men när jag går ut i den här kylan så känns det som man står utan kläder för det blir så kallt det bara värker i min vätske fyllda kropp

Har varit sugen att gå på små promenader dom senaste dagarna solen har lyst men det har varit så kallt ute :( får ju inte på mig nå täck byxor och kan inte stänga helt jackan :( får vänta till nästa vecka när det sägs att det ska bli lite varmare ute

Skulle gå en sväng på stan idag skiter i det för det är så kallt ute så får dona på hemma istället ska försöka städa lite få se vad ryggen säger


Vad ska man laga för mat idag hm

Fråga
Vad ska ni äta idag ? ??


Fick den här bilden från min kille idag från backen det snöar där




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback