förbreder lite till




Tidigare idag så kom Elina förbi med filten till sktutten som Elinas Andreas kusin har syt hon har massor med tyg kvar som jag lämnade hos henne så hon ska sy en body och dregel lappar sen så skulle hon höra av sig vad som kan räcka till mer

så blev den mycket mjuk och mysig med svart på andra sidan


var och handla lite på Willys som mjuka mackor och nyponsoppa och sånt så om skrutten kommer ut dom närmaste tagarna så har man nå och ta med sig och käka speciellt för älsklingen för han får bara frukoast och kvälls fika som ingår i dom där 200kr som kostar per natt för han men det fins ju en resturan att köpa man men man kanske inte är så sugen eller får gå ner för mig och käka


har set på Sofias änglar just på tv5 play som visades i måndags och käkat lite mar kyckling gryta och ris som jag gjode igår


min förskylning är lite bättre varje dag nu känner jag skilnad ibland låter jag inte som en kråka heller =)

sitter just nu och väntar på en tjej ska komma hon ska köpa ett par fina svarta stövlar av mig som jag har typ använt 4 gånger dom är för höga och smala klackar så det är ju bra att en annan vill ha dom =)

idag tänkte jag fixa till i byrån som jag fyndande till skruttens rum


Är jag idag =)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback