20år gammal film

Idag så vad har hänt på morgonen så var man hos BM för vanlig kontroll allt vad bra förutom hon tycke att jag hade fyllt på mig med vätska fick med mig hem ett burk som jag ska kissa i innan nästa gång så får vi se om det vissar nå

Kom hem efter det så vilade jag lite tills Malin kom så fixade hon mina ögonbryn med lite färg och plockade dom blev mycket nöjd :)

Vid fyra tiden for jag till mormor och morfar och såg på en ca 20 år gammal film som min morbror har filmat mig och min stora syrra när vi var små skit så kul skrattade en hel del plus man fick se alla hur dom såg ut för 20 år sen :)


Tog hem täcket och kudden till vaggan så nu har man det hemma får hem vaggan snart också :)


Har just set på unga mödrar på TV5 play skit vad jag blev irriterad på Hanna och den där tjejen som tror hon får pengar utan att jobba




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback