Blås kontroll två gånger igen

Igår var det fredag den 13 då brukar jag ha tur köpte två trislotter ska skrapa dom snart ska bara käka upp min lunch som blev gröt

For en sväng på storheden efter jag släppte av älsklingen på jobbet for på Ica maxi och köpte lite frukt gick förbi barn kläderna och där blev jag helt kär i dom gröna kläderna sen gick jag på lindex köpte en prissent till Jack som fyller ett år idag for på hm där blev jag helt kör i den vita :)

På vägen till storheden så hade poliser blås kontroll såklart blev jag stoppad fick blåsa och visa körkortet jag var helt nykter :)
Och på vägen från storheden så blev det min tur igen var nykter då med :) hehe ska dom försöka hitta folk som festade igår så kanske dom ska välja andra bilar och inte en som är höggravid . Det är flera år sen jag blev stoppad och då blev jag stoppad två gånger på samma dag




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback