det var ca 7år sen =) helt underbara år och hoppas det blir MÅNGA MÅNGA FLER

Jag och älskligen var hos BM igår på morgonen så tog vi en liten promenad ditt skit så jobbigt det var man låter som man inte har någon kondis och känner som man får upp hjärtat i järnan när man känner pulsen där

allt var bra den lilla skrutten verkade sova när vi kom ditt men den vaknade och började sparka och veva med armarna när hon skulle lyssna på hjärtat om jag inte mins fel så var det ca 152 slag hon kände att huvdet var neråt men det var löst så vi får se när den lilla har tänkt att fasna har haft mycket tryck neråt idag så har typ bott på toa har kissat typ hela tiden lite less är man att vara på toa
mitt magmått var 31cm så den växer den lilla värkar tycka det är kul att sparka mamma på revbena just nu tar det inte ont men det känns få se om man kommer tycka att det tar ont senare det är ju som några veckor kvar så nu växer ju den mycket och får mindre plats i magen


Du är på dag 217 av 280. (77,5%).



Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 6 fulla dagar (v30+6).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 9 mar 2012
Du har 63 dagar kvar till beräknad förlossning.


det känns värkligen nu att det börjar närma sig när man känner tryck neråt och att man får samandragningar oftare det känns helt underbart
längtar tills skrutten kommer ut vill ha den lilla i famnen nu och att man får veta om det är en tjej eller kille i magen så man får komma på några fina namn men det ända vi har bestämt att skrutten ska ha pappans allså min älsklings efternamn har inte som pratat om det men det känns så natuligt för mig att den ska ha hans efternamn =)

jag och älsklingen på NYÅR kommer bli ett helt spanade,underbart och lite skrämande 2012


han är min stora kärlek tack malin och sami( hans store bror) att jag fick komma till er den där kvällen för ca 7år sen




Kommentarer
» Malin

GILLAS! <3


Kom ihåg






Trackback