Gott skratt

Kom just från stan körde in älsklingen till jobbet så gick jag en sväng på stan när jag kom till parkeringen hemma så har dom blås kontroll på busshållplatsen just innan man kör in på parkeringen tror ni inte jag blev stoppad igen så det är 3 gången på två dagar lilla jag får blåsa vill dom ha bra statestik så nå kan jag fortsätta att blåsa men dom kanske ska börja stoppa andra bilar har som inte ens tagigt en droppe alkohol sen jag blev gravid i juni

När jag var på stan så gick jag in på vero moda så sara hjälpa mig lite kunde inte bestäma mig så får fundera lite vill hitta nå fint men ändå enkelt att ha på mig när vi ska fota oss nästa vecka

Innan jag for hem så gick jag in på kappahl och skulle kolla om dom hade nå finna rea bebis plagg men jag hittade en mysig sak till mig själv på herr avdelningen för så biligt som 100kr
Lite lång i bena men det går vicka upp och magen kan växa i den lite till :)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback