Kul att det händer saker

Idag så har jag och älsklingen sovigt länge det var mycket mysigt att ligga kvar i sängen och inte behöva upp till något :)

Har varit på kalass hos ove ( syrrans kille ) sen efter det for jag och hämta en bilbarnstol som vi har fått det är den andra stolen och lite sängkläder fick vi som jag ska kolla på och tvätta upp :)

Älskligen har grabb dag/kväll med några så jag håller mig i vardags rummet framför tven

Idag märkte jag att Mickes gamla jacka är snart för liten magen kan växa ca 1 cm till om jag ska kunna stänga den plus magen tar snart i ratten i bilen ändå har jag dragigt bak stolen mer så snart måste jag ha på mig platåskor om jag ska kunna få ner koplingen hehe

Just nu är jag proppmätt är lite svårt att röra på sig blir så klumpig här hemma

Tidigare idag så har jag haft tror jag förvärkar kul att det börjar hända saker :)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback