lite om helgen

i fredas
så körde jag in älsklingen till jobbet sen så for jag en sväng på storheden och köpe en klädstälning som vi ska ha på vidan men ska ha den på lördag den 4/2 på en loppis som jag och Helena ska stå på har rensat en hel del kläder bland mina kläder och älsklingen har rensat sina plus vi har mycket gammla filmer och annat smått och gott som baar står där uppe så man kan ju alltid försöka få i väg något resen åker ut på Tradera sen

var in på jysk och kolla om vi hae fått svar uti våra maddraser och det hade vi så vi har lämnat in dom så dom ska få kolla på den men hoppas dom reklamera dom fast hoppas vi får pengarna tillbaka det ska ju inte vara så att en säng går sönder när dom inte är ens ett år gammla

var och käkade middag hos mormor,morfar och min kusin kom och min morbror mycket gott var det kött och potatis mums

Lördag
så for vi in och lämnade maddraserna på jysk innan älsklingen började sen så körde jag han till jobbet for hem tog ett bad läse lite bok i badet  efter ett tag var det baar att kliva upp så man han till Fabians dop han var så söt och fick mycket fina saker och dom bjöd på lite pajer och annat smått och gott

blev bjuden på lite köttfärssås och spageti hos Liisa ( min gulliga svärmor ) mycket gott var det
sen restan av dagen och kvällen låg jag framför tven och halv sov tills älsklingen ville ha hömtning

Söndag (idag )

har jag vaknat  ca 6:30 för att säga hejdå till älsklingen som skulle fara på en liten fjällresa och åka lite skidor med sin bror och två andra blev så liten och ynklig när han skulle åka känns lite jobbigt att vara helt själv hemma och speciellt sova själv han som oftast håller om mig och stryker mig på magen när jag sover
hoppas dagarna går for så jag får hem min älskling

jag och skrutten saknar han

vid 10:40 så var jag på kallax och hämtade hem mamma och steven dom hade varit borta en vecka på gran canaria
efter jag hämtade dom så for jag hem och villade lite har inte sovigt så bra i natt fått springa mycket på toa
Liisa ringde och väkte mig vid 13:30 och sa att maten var klar kl 14:00 så har varit där och käkar potatis gratäng och fläskfile och Eve var också där en av mickes brors dotter


nu ska jag baar ta det lungt i soffan och se på lite tv blir det nog och hoppas älsklingen ringer snart så man får prata lite med han




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback