lite roligt blev det

blev lite kul idag hade just vaknat så får jag ett sms av veronica som frågade vars vi var hon var tydligen på smedjan och väntade på mig och sandra vi skulle fixa men det roliga var att igår när jag frågade veronica om hon ville hänga på mig och sandra och fixa så glömde jag skriva dag så hon trodde det var idag men det var imorgon men då kläde jag på mig snabbt och får in och tog en fika med veronika på mat och prat mycket trevligt var det men imorgon blir det igen men då är sandra med som vi hade bestämt så roligt det kan bli ibland men det löste sig alla fall =)

sitter här vid daton och kollar runt medans jag väntar på att älsklingen badar han har varit och tränat så han ska väl käka nå när han kommer ut från badrumet sen så ska vi fara till hans pappa och hälsa på lite

får se vad som händer ikväll vad man orkar göra

förresten har jag ställt klockan på 10:00 idag och ringde och boka frisör tid den 18/1 det roliga det tog typ ett halv år för mig att ringa och boka men bättre sent än aldrig



Kommentarer

Aww vad gulligt! :')

visst har jag lust att hjälpa dig, har lite fullt upp just nu men det är bara att skicka ett mejl till mig så fixar jag när jag har tid.

Läs vad jag behöver här: http://emmabylger.blogg.se/category/villduhaendesign.html


Kom ihåg






Trackback