Ajjj




Man har gått och fått mjölkstokning på ena bröstet bröst pumpen som jag fick hyra från statsviken vc var skit den sög ju inget :( igår var vi och köpte en riktig pump :) var i dag och beställde större tratt till pumpen hoppas det går fort och få den . Har fått feber igår på eftermiddagen och inatt hade jag 39,5 gick ner mot morgonen men nu har den stigit igen :(

Har några knölar kvar i bröstet men han är så duktig och hjälper sin lilla mamma att få bort dom :)

Ska till Bvc imorgon ska bli intressant om han har gått upp mer

Lotta som jag har på Bvc så ska ringa mig kl 9:00 och kolla hur det är med mig om jag behöver få ett läkare besök


Var nyss och köpte på Ica maxi och köpte potatis till grytan som älsklingen lagade innan han for på jobbet




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback