Lite om idag




Var hos BM imorse vad ska man säga har fått lite högre blodtryck och lite mer protein och vita blodkroppar i urinen :( har gått upp 1 kg till bara på en vecka mitt st mått är 40 cm bebisen hjärtslag var bra och huvudet är lite rukbart
Ska ditt på måndag morgon igen och ska ha med mig urin prov igen

Villade en stund när jag kom hem sen gick vi till tvättstugan och slängde in lite tvätt efter det for vi till stan älsklingen skulle på löne samtal med chefen och det gick super medans han var där så gick jag på stan och kolla plus jag köpte Helenas present hon fyller år imorgon och ska bjuda på tacos mums så gott så ska ditt en sväng imorgon

Har just bäddat rent i sängen så ska krypa ner i ett bad så man får lov att krypa ner sen i den rena sängen och villa lite det blev inte många timmars som igår :( och inatt




Kommentarer

Hoppas er lille kommer snart!


Kom ihåg






Trackback