igår var det ingen bra dag =( hoppas denna dag blir bättre





Igår så gick jag och anna på en morgon promenad innan vi gick hem så gick vi förbi försäkringskassa anna skulle fixa uti vab dagar och jag skulle lämna in nå papper till min kille och när det var min tur så jävlar trängde sig en kvinna före mig som hade missat att hon hade nr 7 eller 8 ochjag hade 11 och bara gick förbi mig och satte sig utan att fråga om det var okej och sa inget efter hon var klar när jag stod bakom henne och väntade
sen när vi skulle gå där ifrån då var det där någon hiss gubbe som hållde på med hissen så man kunde inte åka med den då brann min stumbin
gick hem sen och gjode oss klara för begraviningen på min morfars mamma och vi gick hela våran lilla familj till kyrkan så pakde vi in vagnen där i bilen så när vi skulle fälla ihop den så gick den sönder var på väg och gå sönder av ilska inom mig fan vad jag var less allt i min väg gick sönder eller gick fel

så igår på morgonen när jag skulle slå på tven för att se nå medans jag matade skrutten så hade skarvdosan gått sönder vi har en sån där röd på och av knapp så den var paj

som tur så har man en vän i nöd som hade en barnvagn som jag har fått låna tills vi hittar en ny eller beganknad men är inne på en ny så då går den väl inte sönder så jag var och hämtade den igår så  köpte vi en ny inner slag till en av hjulen som det var punka på så det byte min älskling och jag oljade in vagnen så nu är den som ny

ska fara på ett tag på barnenhus och kolla och prov köra barnvagnar med min vän ia som är så guld värd

har varit och promenerat själv runt sjön idag och efter det har jag gjort lite plankan 1 min x 6
lite senare idag ska mamma/mormor ha Alexander en liten stund medans jag är på gymmet älsklingen jobbar idag


sitter och har ett fott vad med grönsopa i har fått ett sår på tån som har blivit lite varit så grönsopa ska tydligen vara bra


ska hämta ut mitt stora tränings packet sen det har kommit och dopkorten kom hem idag i brevlådan så dom ska skickas iväg och delas ut



nu ska jag kolla efter nå nya tränings låtar mednas skrutten sover







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback