lite shopping + ny barnvagn




Nu kan man äntligen slappna av igen så nu har vi köpt en ny barnvagn från barnenshus en Brio Go 2012 ligg och sitt del för 6995 kr skulle ta en promenad med den ikväll hade jag tänkt men efter jag kom hem från träningen där vid just efter kl 19:00 så hade älsklingen just lagt han för han var så trött och har inte vacknat ännu så då får det bli en morgon promenad som jag testar den nya vagnen med

så här ser den ut nu när jag har lagt ditt hans kudde och den som skymmer sol och fin plus hans filt som hans mormor har gjort





har köpt han en ny jacka i st 68 från HM 99kr måste kolla så den inte är presis för vissa kläder har våran lilla gosse 68 på och är född den 6 mars iår så jag vet om jag måste byta till en större
köpte en bit ring till han med från apoteket ca 60-70kr
en handled leksak som låter lite när han rör på armen från barnenshus 59kr
en ny leksak att ha på vagnen eller bilbarnstolen barnenshus 59kr









Kommentarer
» Aina

Hur har du tänkt med vagnen på vintern med d små hjulen?:)


Kom ihåg






Trackback